İş gezilerinizi kendiniz ayarlamanız gerekiyorsa neden tedarikçiler arasında gidip geleseniz ki?
Ulaşım ve konaklama tercihlerini seyahat edecek çalışanlar kendileri seçebilir ya da bu iş için görevlendirilmiş kişi yapabilir.
1.
Tüm satın alma işlemleri belirlenmiş limit içinde olacaktır, ayrıca gerekirse, bütçe aşması tek bir tıklamayla onaylanabilir. Bu yaklaşım, gereksiz iletişimi ortadan kaldırır ve herkes seyahat koşullarından memnun kalır.
Rezervasyon hızı önemli ölçüde artar.
2.
Tedarikçi acentenizin diğer müşterilerinin arasında sıranızı beklemenize gerek yok. Yolculuğunuz için tüm rezervasyonları yapmak birkaç saniyeden birkaç dakikaya kadar sürer. Onlarca iş gezisi yapan şirketler için bu, hem bütçeyi hem de çalışan çabasını kurtarır.
Sorun çıkınca para ve sinir kaybı yok!
Bir bilet veya otel rezervasyonunda herhangi bir değişikliği, sadece tedarikçi acentenizin çalışma saatleri içinde değil istediğiniz zaman yapabilirsiniz. Örneğin, bir çalışanınız gece uçuşuna geç kaldığında acilen bilet iadesini yapmanız gerektiği zaman. Çünkü aksi takdirde şirket para kaybeder.
3.
7/24 Ulaşılabilir Seyahat Asistanı
4.
Rezervasyonunuzda değişiklik yapmak istediğinizde veya gezinizle ilgili bir sorunu çözmeniz gerekiyorsa, bunu sadece tedarikçinizin çalışma saatleri içinde değil, istediğiniz zaman yapabilirsiniz
Otomatikleşme yük getirmeden işinizi büyütmenize yardımcı olur
İş gezilerinizin sayısı on kat artsa bile, rezervasyon hızınız aynı kalacak ve çalışanlarınızın iş yükü artmayacaktır.
5.
Diğer yazılar
İş gezinizin planlamasını bir üst seviyeye taşıyın